luni, 18 iulie 2011

:D

mi-am facut timp sa scriu repede repejor...
mam pus in pat si urmeaza sa vizonez P.L.L
Pretty Little Liars.
inca nu am terminat cu The secret life of american teenger.
bine nu am terminat nici 90210 nici GG.
cred ca numa Hellcats.
btw wathevar.
:D e foarte ok P.L.L
am tot ezitat sa ma uit la el da mi-am facut timp si am aruncat o privire si am ramas acolo
mam adormit la 5 dimineata dupa ce am vizionat 4 episoade incontinu .
mcr imi ocup timpu .ash vrea sa citesc si carte ..am avuto pe ceea in engleza da nu am term.
si am duso oricum la scoala inapoi.
in rest ..bine ..mie dor de mami!!!
I pleaca maine la munte..2sapt..ce ma fac fara eaa ;(
o am pe B ...>:D<
da tot cnd suntem toate 3 e mai bine :)
...
si EL?el e tot acolo in sufletu meu .il astept sa ishi accepte din nou locu!
daca nu ..ouch ..am sa aleg freedoom...deshi nu-mi sta acolo capu..da
ar fi o optiune si aia ar fi daca nu ar accepta El locu acolo :)..
so gata..ma pun pe vplay..
Sweet Dreams !!!!!!!!!!! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu