luni, 4 iulie 2011

2 strainiii...noi2!!:) ...0noi.


"Vreau asa langa tine.."


Deschid ussa incet,el vorbeste la telefon..prefeream sa nu intru atunci sa intru cand termina de vorbit..ma pun usor pe pat nu zic nimic..dau un mesaj " ma simt prost ba:| " ii scriu motivu..iar inapoi primesc " :))" ma amuz usor dar degeaba ca prost tot ma simteam..el termina de vorbit..da drumul la un film si se intoarce spre mine zambind cu zambetul ala lui plin de caldura si privirea ai a...si ii zambesc putin inapoi ..imi spune sa ma ridic sa aranjeze patul si se arunca in el..iar eu ii spunn " heii.usor..fa`mi loc." imi zambeste frumos si se trage sa ma asez ..
Ma intind si eu langa.inima incepe sa`mi bata..schimbam 2-3 vorbe.si ma intorc ..bang!!!ne sarutam ...ii spun ca poate sa puna mana pe mine :) ..iar el usor pune mana la mine pe burtica!imi placea..il aveam langa mine,deja ma simteam bine ..ma intorc iarashii ..ne sarutam ..ma atinge usor ..dar ii spun sa se opreasca " Nu!." ..incepe sa doara :) incepe sa nu mai fie bine din cauza ca stiam ca dureaza 2-4 ore! si imi zice " Cei?ca e ceva:)" .." Ce sa fie ( iubire`ii spun in gand) nu ma iubesti.sau ?ma iubesti?...si astepam sa zica nu stiu si zice .." cred,ca da!" ..eu repede " da ce?" si zice " te mai iubesc " .mam simtit mai bine si am continuat..dar cv tot nu se potrivea.ce era sa fac?!il vad de cteva ori pe sapt cu noroc..si cnd stiu ca sunt acolo langa el.chiar nu mai te poti gandi la rau...deshii era bine sa pot fi tare si sa incetam cu toate si sa stam sa vorbim.ca doar aia vroiam dapai....! si ca deobicei ca ,celalalte datii a fost perfect :) radeam impreuna..ma facea grasa :)) ..eo il mancam din privirii :) .so..next day 0 !! baby,why?!why..you just can let the past go..asta e ...cand se termina?cand pot fi linistita ca suntem impreuna?!cand...:)

"La fel?!"
"mdea..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu