vineri, 21 octombrie 2011

sii daca ploaia sar oprii ...




Oh hello ! nu am mai intrat de mult timp si nici nu am mai scris de mult timp ..stau in bucatarie,ascult http://www.youtube.com/watch?v=AS7dB1Ll9eg ..e draguta melodia,nu incerc sa-o ascult ptr ca ...aaa,sunt single (si nu incerc sa ma scot ) ..sau intamplat atateaaa!aiurea.nu mai simt multe si stiu ca eu singura am zis ca am sa ma schimb ,si sa adeverit !!! parca ma apuca rasu,si parca intr-un fel e trist :) ..nu asta am vrut,da cum de am simtit asta?!ciudat.pot sa ma uit la postarile de anu trecut si stiu sigur ca o sa fie un loc unde am scris ca presimt schimbarii!!!!yeahh ..ciudat,foarte ! dar e bine asa cum e..nu sa terminat chestia asta,stiu ca se mai intampla ..o sa mai fie ceva..stiu eo ca nu sa terminat!e o perioada tare incurcata..da chiar nu am ce sa zic ! Ash vrea foarte mult sa ma apuc de scris(mda nu zic mai multe ca nici eu nu stiu) ..in pc prima data ..ca scriu prea urat. :)) ..vin sarbatoriile.vine ziua meaa !!! si , blogu o sa faca 2 anishoriii :) ...ps : frigul asta ma omoara asa incet :( ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu