vineri, 16 decembrie 2011

la multi ani blogulet!

Imi pare rau ca nu am scris mai repede,acum 4 zile bloguletul meu a implinit 2anishorii :) . am fost mai ocupata cu scoala.VACANTA ! atat vreau sa am in minte.Zapada 0 deocamdata.relatie 0 ..fericire 60 ..:) mda..1:15 " poti sa iesi afara " ...05:03 ..@home...nuu . nu imi place,si nu sunt multumita.al naibiii an ca sa schimbat in cateva luni totu si sa intors pe dos.inainte eram totu acum sunt o jumatate de masura ..da!am gresit..ce sa zic , mcr sa invat ceva ! vreau sa vina 2012 am multe de facut si sper sa le aduc la capat.ps: mi-am facut un tatuaj .:) acuma fix 1sapt.o randunica la incheietura mainii .e foarte draguts si ma reprezinta.o pasare inseamna libertate si dupa parerea mea libertatea pentru mine e sa zic ,simt,si sa faca asa cum cred ca e bine si no regrets ! im flying away with my mind when im sad ! :) ceva de genu ! in rest - , minus minus !!! asta e ..2012 , be good with me :D 31oct 2012 = 18ani :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu